söndag 16 maj 2010

Mys med familjen

Har just kommit hem från ytterligare ett nattpass. Jag är ovanligt pigg efter en sån här seg o jobbig natt. Mycket att göra var det. Men nu e jag hemma. Har duschat o myst med Alexander. Han sitter nu o målar med vattenfärg och Sebbe tittar på tv.
Jag ska snart gå o sova. Vill inte sova bort hela dagen så det e lika bra att lägga sej innan man piggnar till ordentligt.
Vädret är ok idag. Igår var det 22 grader, klarblå himmel och strålande sol när klockan var 18.35!! Det e inte illa. Jag börjar på allvar att tro att sommaren kommer även detta året :) Inatt när jag tittade på telefonen så ser jag att det är 14 grader. Tror klockan var runt 03.30. Sånt blir man blad av!
Lördag:
Igår hade vi en mysig eftermiddag hela lilla familjen. Vi gick till trekanten och satt där vid vattnet. Åt glass, sparkade fotboll alla tre och satt på filten o myste. Det var så varmt så vi fick flytta över till skuggan. Vi njöt verkligen. Helt packat med folk överallt. Blev förvånad för man fick nästan leta efter plats. Kiril ringde mej o sa att det såg likadant ut i Rålis, helt fullt med människor. Alla söker sej ut o vill ha sol o värme efter denna vargavinter. Vi gick även till Mc Donalds. Sen hem för jag skulle hinna vila lite innan mitt nattpass. Vi tittade alla tre på en naturfilm om djuren i Serengetti. ÄLSKAR SÅNA PROGRAM. Det gör Sebbe också och Alexander verkar också tycka om det. Var inte så trött för jag hade fått sova ut rejält igår morse. Tack min Sebbe-älskling för det! Guld värt.
Alexander verkar piggna på sej. I fredags ville han bara sitta still o titta på tv men idag var det lite mer fart på honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar