söndag 16 maj 2010

Nagellack

Jag var inne på H&M härom dagen o hittade ett jättefint nagellack i körsbärsfärg som jag köpte. Jag var ute efter ett lite mörkare och fastnade för detta direkt. Såg även en kornblå färg som jag vill ha. Var dock lite osäker på om det var too much men efter ett litet sms till min modevän som sa att det var helt ok. Nu var det så att det bara fanns tester kvar så jag får vänta tills de få in nya. Kul med färger på sommaren. Har i och för sej nästan alltid nagellack både på fingrar o tår året runt. Känner mej fin då. Det var allt för nu, tack o hej :)

2 kommentarer:

  1. Hej Linda! Alltid lika kul att läsa din blogg :) idag var jag ute och gick med lilla Novalie och disel. Tog en rejäl lång prommenad och vips
    vad såg jag? Hahha kände igen mig och jo det var ju din gamla gata jag passerade. Gick förbi ditt gamla hus på båtvägen :) hahha vilka minnen:) vi hade jättekul! Kram på dig!!

    Linda
    din gamla vän :)

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!!

    haha ja många fina minnen :)) Jag läser din blogg också. Men jag är så dålig på att kommentera. SKÄRPNING på mej!

    SvaraRadera