onsdag 19 maj 2010

Min dag startade 04.45. Snoozade till 05.00. Anledningen till att jag var uppe så tidigt var för att vi hade konferens med jobbet o skulle på kryssning. Båten skulle avgå från Gärdet 07, så vi samlades 06.30. Det var tiiiidigt o jag var helt slut. Men det gick bra iallafall. Det har varit en trevlig dag o allt löpte på fint. Vi fick frukostbuffé när vi klivit ombord och sen hade vi konferens. Kl 12.30 bytte vi båt i Mariehamn och åt sen middagsbuffé. Hjälp va jag åt! Jag njöt som tusan!
Sen när vi hade ledig tid så satt vi på soldäck och det var helt underbart. Det var varmt och vi pratade o skrattade. Pratade med kolleger som jag inte annars har haft möjlighet att umgås med. Jag var den enda från natten, då de andra valt att åka på fredag istället. Sebbe ska iväg med jobbet då så jag kunde bara idag. Men det ångrar jag inte alls. Vi hade så trevligt så!

Jag handlade på vägen hem och bestämde mej för att gå från tunnelbanan. Det var så varmt o skönt och många satt fortfarande ute på sina filtar när klockan var 19.15. Nu när jag skriver om de så kommer jag på att jag glömde köpa solskyddskräm till Alexander. Fan! Visste att dte var nåt som jag missat!

När jag kom hem var Alexander vaken så vi myste och jag nattade honom. Nu ligger han o sover sött. Jag ska kolla på Leila Bakar som börjar kl 21. Älskar Leila!!! För dte första är hon söt som socker och för det andra så inspirerar hon mej. Hon gör så goda saker. Sen blir det sängen tidigt idag. KRAM!

1 kommentar:

  1. wow, vad mysigt! frukostbufféer är dessutom det bästa som finns i hela världen!!

    SvaraRadera