tisdag 28 juni 2011

Andra Inlägget idag, Hej då för alltid Vecko-revyn..

En trogen tidning som jag nu säger hej då till för all framtid!Ja, Vecko-revyn har följt mej genom hela tonåren. Jag har prenumererat i många många år fram och tillbaka. Läst spalter, intervjuer, modetips osv. Jag har alltid tyckt om den. Jag har dock inte läst den på många år nu, men för ett par dagar sedan så köpte jag den bara för skojs skull. Jag har inte hunnit läsa den förrän igår och jag måste säga att jag verkligen växt ifrån VR nu. Det kanske jag borde ha fattat innan med tanke på att jag inte är 20 längre och inte längre undrar vilka tips som finns när man ska ha sex med en ny kille för första gången. Tabbar man ska undvika och saker man BÖR göra. Olika paneler där killarna resp tjejerna är i 17-23 år gamla (eller unga). Jag märker så tydligt på språket också. Samt reportagen. Det är så omoget. Sen va ju såklart vissa saker kul att läsa. Olika sminktips, strandklädslar osv men det andra kan jag vara utan.


Ni kan ju tycka att det borde jag väl ha förstått, att 30-åringar inte köper VR men gjorde det mest för skojs skull och nu är det avklarat. Jag säger härmed Hej då Vecko-Revyn, tack för den här ungdomens år. Nu går jag vidare till nästa nivå :)


Kram

1 kommentar:

  1. haha.. ja det borde du väl ändå ha fattat, att du växt ifrån VR!! ;-) Men jag har gjort ungefär samma sak.. bläddrat den å tänkt att det bara är en kul grej å kolla.. Men nä.. som sagt.. vi är gamla nu ;-)

    SvaraRadera