torsdag 30 juni 2011

Vaniljglass och hemma

Till min fina lilla darling som han ska få när han kommer hem Not much happening here! Så är det och så måste det få vara ibland. Uträttat ärenden och sen varit hemma och slappat. Har blivit tv4Play Premium-kund. Ligger nu och tittar på Leila Lindholm. Min absoluta favorit. Kan inte få nog av varken henne eller hennes bakverk/mat. Hon är min stora förebild vad gäller den genren.


Jag blir så sugen på att göra massa godsaker och hon inspirerar mej och har gjort ända sen jag började titta på hennes program. Att hon sen är söt som socker är ju bara kul.


Glassen som jag gjort är inte Leila-inspirerat. Det är Linda-lat-inspirerat men ack så mums!


Ikväll är det date med fina vännerna Emilia (Leila), Kiril och Bob. Kan behöva umgås med mina vänner på egen hand och ha kul tyckte världens bästa Sebbe. Imon är det myskväll. Bara lilla familjen!


Blir jag inte alltför sen hem så skriver jag ett inlägg om kvällen samt lägger in bilder så får ni hänga med på ett hörn via bloggen :)


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar