söndag 26 juni 2011

Midsommarafton 2011

Här är det fina och mycket goda jordgubbstårtan som mamma gjorde på midsommarafton. Mamma hon kan hon :)Världens bästa mamma!
Älskar!


Fina Catharina och jag i Vinterviken på midsommaraftons kväll med grillning och allt underbart man kan tänka sej!


Här sitter grabbsen


Dukning på g. Här äter vi senare sill-lunchen och sen på kvällen drog vi ut för grillning. Vi hade tur med vädret och allt var så mysigt!



Catharina fixar och donar. Vet att du inte gillar bilden Catta men det gör jag så du får stå ut haha


Mamma fixar och håller koll på allt. Här steker hon pannkakor till Alexander och Lova utifall att de ska vägra sill-lunchen. Mamma tänker alltid på allt och alla.


Vi var hemma hos oss och hela midsommarafton och vi började vid 01 med sill-lunch på balkongen. Sen var det dags för jordgubbar med mjölk (svenska gubbar såklart!!) och sen var det dags för kaffe och grädd/jordgubbstårta. Så jävla trevligt vi hade det!!! Vi drog senare ut med en massa packning och begav oss för grillning på kvällen. Vi var ute i 3 timmar och sen gick vi hem till oss igen och drack kaffe och sen åkte Catta och Totte hem till sej och Gustav o Lova hem till sitt. Mamma och Kjell sov här den natten med Alexander emellan sej i dubelsängen. På morgonen när jag o Sebbe vaknade så hade de gått ut med Alexander och var borta i ett par timmar så att jag och Sebbe skulle få lite sovmorgon o tid för oss själva. Jag ser nu att jag inte tagit ett enda kort fr grillningen på kvällen. Så dumt! Men ni får hålla till godo med dessa.


Det var en underbar midsommar och jag är så glad att jag har så fina människor i mitt liv! Jag älskar er alla!


KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar