söndag 26 juni 2011

Jag är tillbaka

Jag blir så varm! Så många som checkat av bloggen dagligen då den legat på torka den här veckan. Jag har valt att inte blogga den här tiden av olika skäl. Min blogg är min ventilation men vissa saker väljer jag att behålla för mej själv. Jag är tillbaka igen och jag kommer att ta vid där jag slutade sist. Utan förklaringar och beskrivningar. Bara ta vid liksom...

Midsommar firades lugnt och underbart av mina närmaste. Jag är så omringad av kärlek och så glad för alla som står mej nära. Jag älskar er gränslöst! Jag nämner inga namn så har jag heller inte glömt någon men ni vet vilka ni är! Klockan är nu 01.23 på natten och jag ligger och skriver från telefonen så bilder uteblir. Tog lite bilder från midsommarafton som va igår och ska lägga ut dem imorgon. Jag är glad att ni inte gav upp hoppet om bloggen. Ska försöka återgälda er med nya täta inlägg och kanske en ny fräsch design. Jag har tröttnat lite på allt tjejjigt rosa och blommigt. Vi får se vad det blir :) Nu ska jag sova men ses imorgon! Kramar Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar