fredag 3 juni 2011

Käälllmmaaa

Jag ber om ursäkt för att jag varit dålig på att blogga sista dagarna. Mycket just nu. Har oxå jobbat en del men idag åå morgonen gick jag på min långledighet. Vi är just nu i bilen på väg till Kalmar. Ska stanna tills på måndag. Ska träffa familj o släkt. Härligt! Vädret är toppen och ikväll ska vi grilla hos svärmor på kollot:) nice! Vi sla träffa min pappa imon och på söndag mamma. Vi kör runt lite.
Ett par gamla vänner ska bo hos oss i vår lägenhet hemma medans vi är iväg. Vi ringde och frågade ifall de ville komma och va här och bara komma ifrån allt och det ville dom. Vi tycker d känns tryggt att nån bor där medans vi e borta. Nu måste jag sysselsätta lille gullefisen för han börjar tröttna på att sitta i bilen. Han har varit så himla duktig hela resan. Bara en timme kvar nu. Och sen blir det nog en rök/kisspaus. Ja ni läste rätt, ingen e perfekt:)
Har med min dator ner så bloggar med bild ikväll om jag hinner. Stor kram och ta hand om er och varandra!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar