tisdag 14 juni 2011

simskola

De här små sötnosarna mötte upp mej vid vattnet. De är så jäkla söta så man vill bara ta upp dunbollarna i handen men det gör man ju såklart inte! Mamma and va lugn men det blev lite problem när de skulle hoppa ner från bryggan i vattnet. Det var lite högt men hon litade tillräckligt på mej för att hoppa ner före sina ungar. Det tog ett bra tag innan de kom ner allihopa. De gick fram o tillbaka och jag tänkte att det är nog bäst att jag står kvar och varken går fram eller bakåt för jag ville inte göra dem nervösa. Till slut plumsade de i vattnet med med simfötterna åt alla håll. Vilka raringar!! Det var som om det pågått simskola :=) Idag på morgon så promenerade jag hem från jobbet som vanligt. Trodde att det skulle bli regn men det var istället strålande sol och klar himmel. Jag köpte en latte på 7/11 och vandrade hemåt. Kiril ringde medans han cyklade till jobbet och sen strax därefter så ringde svärmor.


Nu ska jag sova för har enn natt till inatt och måste få min beautysleep :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar