onsdag 8 juni 2011

Neråt Småland

Bus och lek vid ett ställe i Småland. Det var fullt med getingar men det gick bra ändå :) Lite lunch




Ja mina kära vänner (och okända läsare). Det var lääänge sen jag uppdaterade er, av olika anledningar. Men här kommer lite bilder och annat. Jag valde nu att göra kortare inlägg då det är så mycket som jag inte hunnit skriva och på så vis blir det inte långa inlägg utan jag delar upp det lite.


I fredags pkte vi som sagt var ner till Kalmar. Det var strålande solsken och resan gick som smort. Vi gorde små stopp på vägen och njöt av solen. Små pojkar vill rasta ofta och länge :) Vi hade ingen som helst tid att passa så vi tig det lugnt ner och njöt i fulla drag. Vi sjöng, räknade bilar, ritade, kollade på Pippi och Emil på datorn och sov en stund. Vi kom ner på eftermiddagen och där väntade farmor vid kollot med öppna armar.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar