fredag 10 juni 2011

You got me on your knees Leila..

Like a moviestar! Vackra Emilia!


Glömde ju skriva om gårdagen ju :) Har variot så mycket inlägg som jag skrivit ifatt om så jag skriver en snabbis nu innan jag ska hämta Alexander på dagis.




Igår träffade jag fina Leila (Emilia) och vi hängde i Rålis. Satt i solen på en filt, rökte, åt mums och bara pratade. Så himla mysigt! Vi hade en del att catcha upp! Det var så fint att se min Leila igen...Sen blev vi hungriga så vi bestämde oss för att gå hem till Emilia och jag blev servread mat, jättegod mat!! Sen kom Bob och åt med oss och vi satt och pratade. Olivia (Leilas dotter) och pappa Sonny kom hem sen och vi hängde ett tag innan dte var dags för mej att åka hemåt. Min lillebror kom hem till oss sen och käkade middag och sen begav vi oss till stranden (eller kanske ska säga PYTTELILLA strandremsan som vi har här i närheten. Men dte var lite kallt så vi satt mest på filten och åt persikor och drack saft. Sen gick vi till gallerian och jag köpte solkräm till Alexander. En som han ska ha på dagis. Vi har en hemma men det e ju bra att han har en som alltid ligger i hans låda.





Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar