fredag 17 juni 2011

Världens roligaste glass-stånd och date med Catta och Kiril

Igår lunchade jag med Kiril. Bästa Kiril! Vi hade så mysigt! Satt och pratade och sen gick vi och satte oss på en bänk och sen följde jag med honom upp på jobbet en sväng och "störde" honom. Vi skrattade och höll på. Sen åkte jag hem och tog det mest lugnt. Surfade runt lite. Hämtade Alexander på dagis och nedan kan ni läsa vad vi gjorde på kvällen :)



Här är det populära glass stället vi testade. Eller Alexander testade rättare sagt. Ska ta det från början. Vi träffade Catharina efter dagis och åt italienskt och sen fick Nutti glass. Man fick först välja glasssmak, sen ett tillbehör (korten kom visst i lite fel ordning ser jag nu men dte får vara så). Här nedan är tillbehören som sedan mosade i glassen. Man fick välja själv vilket/vilka tillbehör man ville ha. Alexander var eld och lågor över detta!Här inspketerar han läget. Han valde jordgubbsglass

Här blandar hon ihop glassen med tillbehören. Tillbehören va allt från chokladcenter till små minimaränger och olika såser

Sötisen! Tog tyvärr ingen bild på när glassen var klar men det såg verkligen himmelskt ut! Han fick den i en genomskinlig fyrkantig bägare.


Och här är jag och Alexander. Catharina tog kortet på oss. Vi gick till lekplatsen sen med Alexander efter att jag o Catta köpt varsin take awaylatte. Det var skönt ute och Alexander hittade lite kompisar som han lekte med på lekplatsen. Vi var där länge och väl och sen gick vi en promenad. Det var en supermysig kväll!


På kvällen kollade jag o Sebbe på Himlen är oskydligt blå. Vi låg i sängen och tittade och det var så msyigt!! Jag fick fotmassage av min darling. Han hade varit o spelat match och kom också hem senare. Jag och Alexander var hemma vid 20.00 ungefär. Han fick duscha och tvätta håret och sen leka en liten stund med bussen samt lite kvällsmacka och yoghurt innan det var dags att sussa. Han somnade runt 21-tiden. Det var mitt fel att det blev så sent men ville inte gå hem tidigare för vi hade så mysigt.

Sebbe och jag hade jättemys på kvällen...min fina bästaste Sebastian. Du är mitt allt!!! Du och Nutti..


Somnade gott i Sebbes famn sen efter filmen. Fast Sebbe va inte trött så han ville prata och väckte mej om o om igen. Men till slut så gick det haha.


KRAMMAR!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar