onsdag 29 juni 2011

Morgonens bilder

En busig men duktig 4-åringKollar tidtabellen som nu bytt till sommatid. Stressad o sliten mamma som vanligt! Varje morgon kommer vi försent till dagis. Vet inte hur många ggr som jag ringd dagis och sagt: VI KOMMER SNART, VI ÄR PÅ VÄG!

Idag händer det inte så mycket. Jag ska på ärenden som jag gärna hade velat vara utan men sen blir det vila och bara ta det lugnt. Det ska ju bli kanonväder idag. Ska försöka ta med Alexander till stranden efter dagis. Vi gick till den lilla lilla lilla strandremsan igår efter dagis och var där med Catharina och det är skönt att inte bara sitta inne. Det KAN man ju bara inte göra. Det gäller att passa på. På fredag blir det regn visade Iphonen så jag tar tillfället i akt. Catharina hade med sej jordgubbar som var söta som tusan. Va gott det där med jordgubbar. Jag hade lagat mat som vi hade med oss och vi satt där nästan hela kvällen och jag vilade och tog det lugnt på filten med vakande ögon på lillen som plaskade vid strandkanten. Det är smidigt att sitta så nära vattnet som möjligt för då har man stenkoll fr filten. Vattnet var ganska varmt men det blir väl så när 1000 ungar kissar i en liten "pöl". Nämen det är inte så farligt, de har ju koll på vattnet men det känns lite sådär tycker jag. Det är både vuxna och barn som badar där. Jag kan doppa benen men längre än så vill jag inte. Det ska vara hav för min del.

Nu ska jag vila lite.

Kramis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar