onsdag 8 juni 2011

3:e inlägget idag, Golf med världens bästa pappa. FLER INLÄGG KOMMER IMORGON!

Jag har nu bloggat ifatt tre inlägg från helgen. Fler kommer imorgon. Värsta bloggmaraton. Det tar ju lite tid att ta igen allt men jag fortsätter imon. Håll till godo med dessa 3 inläggen så länge.



Två av mina 3 män i livet




Gör Sebbe Loser-tecknet mot sin svärfar tro?? Fast felvänt då kanske hehe eller är det en spik kanske? Minns inte vilken bana Sebbe gjorde spik på. Fina pappa koncentrerar sej

Det är viktigt att räkna rätt. Marginalerna är små små små






Vi spelade som sagt var minigolf och jag spelade som en prinsessa rakt igenom. Ledde hela vägen ända fram till bana 17 (av 18). Då händer nåt och jag får frispel medans pappa och Sebbe kommer ifatt mer och mer. De fäller kommentarer på löpande band. Jag var så arg! Här har man lett hela jävla tiden men ganska många slag och så drar Sebbe förbi mej på slutet och pappa och jag fick delad 2:a plats. Kändes jävligt trist! De andra fick ju 7 slag på vissa banor medans jag låg på 2-3 slag per bana. De hade enbart tur! Jag var dock ganska kaxig under tiden jag ledde och flinade glatt när de slog fel. Men vi hade supermysigt! Och vi skrattade jättemycket. Utom jag på slutet då förstås! Skrek Fan rakt ut och alla blickar föll på mej medans pappa hysschade att jag skulle dämpa mej :) Det var en jättemysig kväll!! Fina pappa!


Efter golfen åkte jag o Sebbe till Södercentrum och handlade ben & Jerrys som vi mumsade på i sängen medans vi kollade på tv. Vi slocknade runt 02 tror jag.



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar