måndag 27 juni 2011

En dag hemma, bara Linda, Linda, Linda...

Finna det nåt godare att dricka än Coca Cola Zero?? Inte enligt mej ta mej tusan! Min mamma hatar mitt cola-drickande dock haha.Tre glassiga tidningar som jag fick av världens bästa Astrid som har sysselsatt mej samt två stora chokladkakor. Tack fina!



Ja detta är vad jag har ägnat mej åt idag :) Inte så mycket med andra ord. Har intagit lunch på balkongen, suttit och läst tidningar och rökt. Det är fortf skugga på balkongen så det är riktigt skönt! Hela veckan skulle bli varm och solig och bara det får en att må bra. Det är bra för kropp och själ. Jag lämnade Alexander på dagis vid 10.40 idag. Hade ingen lust att stressa och vi hade en fin morgon. Funderar på att gå till "stranden" med plutten när jag hämtat honom men får se om det blir så eller om vi går direkt hem. Men lite synd att sitta inne när det är så fint ute kan jag tycka.




Nu ska jag göra mej lite smoothie och sen kolla klart på Leila i Frankrike som jag höll på att titta på tidigare idag men som jag pausade. Hon e go den där Leila Lindholm! En riktigt bakelse!




Jag skriver mer ikväll!


Och som ni kan se så har jag hållt på lite med designen. Vet inte vad ni tycker men det gick åt ganska mycket tid och nu orkar jag inte sitta med den längre. Hatar sånt där när jag inte kan saker. Men den e ok ändå. Kanske inte så färgglad men har haft så skrikiga färger på senaste designen så det kan vara skönt att lugna ögonen lite :) Och fråga mej inte varför den översta bilden blev gigantisk...men jag är så ju så ego så den lär väl bli kvar!




Kram på er kära ni!

2 kommentarer:

  1. jag diggar den nya bakgrunden!!! Ni verkar haft en härlig midsommar, det glädjer mig! Hörs snart babe! Puss

    SvaraRadera
  2. Sanna: Vi hörs och SYNS snart! Det är det bästa...att vi ses och klan hänga! Puss puss

    SvaraRadera