tisdag 28 juni 2011

Morgonen i bilder

Här låter sej världens sötaste kille fota sej. Han ska just till att kolla på svtplay innan dagis. Min lille skitunge

Vi cyklar till dagis. Jag flåsar bakom medans Alexander kör i racerfart. Han är dock väldigt duktig så han cyklar aldrig ifrån mej utan stannar så att jag hela tiden har koll på honom. Även när han cyklar med sina kompisar och de kör iväg långt o helvete så stannar han alltid och tittar på mej innan han fortsätter bakom ex en krök el annat.


Idag är det supervarmt ute och bara det gör att man blir på så bra humör. Jag vilar och tar det lugnt. Läser en del, sitter på balkongen bakom våra fuskväxter. Det e nästan, NÄSTAN som att vara utomlands. Men nu hamnade jag vid datorn istället. Men dagen har just börjat. Det var ganska mycket barn på dagis fortf. Alexander går den här veckan och nästa och blir sen ledig resten av sommaren. Han ska vara i Kalmar vecka 28 medans jag o Sebbe blir kvar i Sthlm då vi jobbar.

Fick problem med Spotify men efter ett snack med Simon, militären, så löste det sej på två sek. Han kan sånt! Tack svågern!


Sanna, om du läser detta så syns vi snart! Längtar!!!


Kram Linda


Kramar!





1 kommentar:

  1. det gör vi älskade! Puss från sanna och militären! =)

    SvaraRadera