fredag 10 juni 2011

Vänner hela dagen

Fina Kiril

Ja igår var det en riktig vännerdag! Först Leila på dagen och sen träffade jag Kiril på kvällen. Jag o Kiril satt vid vattnet. Vi köpte med oss lite nötter och dricka och satt och bara va. Jättemsyigt och dte var fortf relativt varmt ute. Vi hängde där och skrattade, tog bilder och satt och pratade appar på Iphone. Kiril har nu sen ett tag också Iphone. Ett mycket bra beslut! Tycker alla borde ha det, fast det beror väl på vad man vill få ut av sin nalle. Det är ju inga billiga saker så vill man bara kunna ringa och smsa så känns en Iphone överflödigt! Mitt liv finns i min telefon kan jag säga!


Snart hoppas jag att vi får till en dejt, Leila, Kiril, Bob och jag. Vi fyra matchar perfekt! Vänner som man känner sej trygg med, som man kan vara själv med. Allt bara stämmer in med dem!


Älskar mina vänner!


Nu är det dags för inhandling av fredagsmys och gunga i parken. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar