söndag 1 maj 2011

14 år!!!!!!!!!!!! ÄLSKAR!!!

Promenad i den kalla luften. Ja det var kallt som tusan igår på eftermiddagen. Vi stannar och klappar en jättesöt svart kisse som älskade Alexander valborgsfirare väntar på att brasan ska tändas. Där åt vi korv med bröd och frös häcken av oss


Världens finaste! Undrar varför bilden blev så liten?




Igår var det 14 år sedan jag träffade Sebbe för första gången! 14 år!!! Inte illa det! Blott 17 år gammal var jag, min prins 20. Fast vi blev inte ihop förrän den 18 maj. Det tog lite tid att förstå att dte var mej han ville ha :) Vi träffades i Kalmar slottsparken. Tänker inte gå in på detaljer men det var en av det finaste kvällarna som jag allitd kommer minnas. Min vän Annelie var med mej där...den där kvällen på stationen...underbart!



Vi var på förmiddagen o handlade det sista på Citygross. Jäklar va mycket det behövs till ett barnkalas. Sen hem o käka middag och sen slocknade vi allihop och sov i 3 timmar. Skönt! Sen ut på promenad och vi skulle hämta nyckel till lokalen och sen vi gick i säkert 2 timmar. Vi tänkte att vi skulle vara ute och vända he,åt lagom tills elden skulle tändas men vi var så frusna så vi struntade i elden. Vi hyrde film och gick hem o myste i soffan. Sen somnade Alexander vid 22.30 och Sebbe la sej i sängen. Jag däremot kunde omöjligt somna så när jag kollade klockan sista gången så var hon 04.00. Fick smått panik då vi skulle ha barnkalas idag. Var nästan gråtfärdig när jag inte kunde somna men till slut måste det ju ha gått för jag vaknade vid 8.15. Kiril kom hit vid 11.30 och hjälpte till med allt och Gustav o Lova kom strax därefter. Jag har skrivit ett inlägg som är klart nu om dagen som har varit men jag vill fråga om lov först innan jag lägger ut alla bilderna. Inlägget e klart för publicering men måste checka läget först med de som är med på bilderna. Så de kommer imorgon på fm nån gång. Nu ska jag inta soffläge!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar