tisdag 24 maj 2011

Vab

Kortet nytaget idag. Min baby...mammas gull! Fick ett samtal idag på morgonen av Sebastian när jag var på väg hem från jobbet. Alexander har feber. Vi bestämde att jag skulle vara hemma och ta hand om Alexander idag. Jag var trött men tänkte göra det bästa av det hela och fixade iordning hemma så att det skulle bli extra mysigt. Fram med täcke och kuddar i soffan, lite riskakor och grönsaker och så tittade vi på Disney-film medans regnet öste ner. Alexander var lugn hela dagen och jag lagade korv stroganoff med ris till lunch och sen sov vi också. Det var skönt men jag var riktigt trött när han vaknade och ville ha fiskpinnar och potatis. Men vi åt i soffan och tog det lugnt. Pysslade en hel del med scrapbooking och sen lade vi pussel. Tröttheten gick över sen men nu är jag lite seg. Skulle ha jobbat inatt men det går ju inte att vara uppe en hel natt, sen en hel dag med en sjuk pojke och sen jobba igen sen på natten. Är osäker på om han ska till dagis imorgon. Får se hur han är när vi vaknar imorgon.


Nu ska jag lägga mej faktiskt.


Kram på er! Vi hörs imorgon igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar