onsdag 11 maj 2011

mat i solen

Tulle, Nutti o Lova. Jag och Gustav åt kebabtrallrik ist.

Nutti och Lova mumsar pizza i den varma solen För en gångs skull ville jag inte vara med på bild :)



I måndags sov jag ett par timmar och sen hämtade jag Nutti på dagis och sen åkte vi o träffade Lova och Tulle. Vi köpte med oss pizza och kebabtallrikar och gick o satte oss i solen. Barnen lekte och skojade på lekplatsen. Det var så fint väder och hela parken var fullt av lekande barn. Supermysigt! Efteråt så handlade vi lite mat och sen hem o lekte lite till. Sen bad och kvällsmat och sen nattning. Alexander somnade bums och jag stupade i soffan. Sebbe var iväg o spelade fotbollsmatch med sina kompisar och kom hem runt 21.30 och vi myste sen i soffan innan vi la oss.

Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar