måndag 9 maj 2011

Cafecooler

Svalkande gott från Seven Eleven

JAAAAA!!! Nu är jag ledig i 2 nätter! Känns så otroligt skönt när man jobbat fre lör och sön. På månadg morgon känner man sej fri som en fågel!! Och fint väder är det också!! Natten gick jättebra och jag skuttade hem i solen. Köpte en cafecooler på 7/11 på vägem hem. Kändes alldeles för varmt för en latte en morgon som denna. Jag var jättevarm när jag gick. Det är sån skillnad när man går hem på helgerna. Då är det bara jag som är vaken (nästan såklart) och väldigt lite trafik. Jag brukar då njuta av lugnet på min powerwalk. Men på måndagar och resten av dagarna innan helg så är det smockfullt, bilar som tutar, folk som springer till bussen/t-banan, barn med frukosten i handen på väg till dagis, pappor och mammor som stressar fram. Jag då? Jag bara går där och ser på allt ståhej. och längtar hem till sängen såklart :)



Nu har jag faktiskt städat hela lägenheten! Det ni! Men nu måste jag se till att varva ner lite för jag ska sova ett par timmar och sen hämtar jag Alexander och vi ska gå till nån lekplats eller nåt Man vill inte sitta inne när det är sånt här väder. NU RINGER DET PÅ DÖRREN



Haha nu hade jag tur som inte gick o la mej direkt!! Det var någon som skulle komma och titta på ventilationen i lägenheten. En rutingrej som jag faktiskt visste om men som jag hade glömt bort! Tur man inte hade somnat.


Men nu mina vänner ska jag surfa runt på lite favvobloggar och sen är det natta för mej! KRAM PÅ ER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar