torsdag 12 maj 2011

Dagis, Cooler, cool kille, spotify ......

Yo Yo Härom dagen var det inne och coolt att killarna skulle ha vantar på sej på dagis...Jag sa inget utan lät honom hållas :) Det var ju varmt ute men vad gör man?



Har kommit hem från jobbet nu och ska sova men väntar på ett samtal som jag antar ska komma innan kl 10 så jag är i valet o kvalet om jag ska stanna uppe ända tills dess. Känns ju lite väl länge. Men det jobbiga är att om jag somnar nu o vaknar av att telefonen ringer så kommer jag ha jättesvårt att somna om. Men tror nog ändå att jag lägger mej.



Jag gick förbi Seven Eleven idag på morgonen och hade längtat efter en cafecooler men den var SLUT! Det är ju typiskt! Man längtar efter de små sakerna på mrognarna när man går hem. Det är så himla mysigt att dricka en latte eller en cooler medans man lunkar hem med Spotify i lurarna. Och så ringer K och vi pratar medans vissa ska till jobbet och vissa får gå hem o sova :) Vi pratar varje morgon när jag går hem fr jobbet, utom på helgerna då K är trött vid den tiden. Det är guld att prata i mobilen medans man powerwalkar. Antingen babbla i mobil eller lyssna på musik. Att bara gå skulel jag aldrig fixa. Har jag berättat att Spotify i mobilen är det bästa!! Hur har jag inte kunnat haft det tidigare??? Fattar inte varför jag inte hade det till min gamla Iphone. Nu har jag lagt upp en spellista och kör låtarna varma och det finns ALLT! Fixade Spotify för ganska länge sen och när vi åkte ner till Kalmar för 3 veckor sen så lyssnade Alexander på lite bamse på Spotify. Hur bra som helst!



Igår efter dagis så satt vi i solen med några kompisar till Alexander och deras mammor och mumsade på glass. Jättetrevligt! Har hört att det ska bli sämre väder till helgen och det känns piss nu när man ska bli långledig. Fast det behövs ju regn också för det är väldigt torrt ute och gräset kommer vara gult i sommar annars men ändå....nu har man fått smak på solen och värmen.



Har just ställt klockan på 15.30 då det e dags att hämta Nutti. Fina fina Nutti! Min stora duktiga kille!! Hann träffa killarna idag faktiskt. De skulle cykla till dagis. Eller Alexander iallafall. Pappa promenerar nog sen till jobbet efter lämningen. Nu när det e fint ute så är det så mycket skönare att gå än att stå o trängas på t-banan. Själv powerwalkar jag 80 min per dag a 40 min per gång. Guttigt!



NÄÄÄ NU MÅSTE JAG SOVA! Kramar på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar