tisdag 17 maj 2011

Tandläkaren och sängen

Det är väldigt mycket som pågår just nu i mitt liv och jag försöker blogga så ofta jag kan. Men det blir oftast inga 3-inläggsmaraton per dag just nu. Ni får hålla till godo :)


Idag var jag hos tandläkaren blev 2500 kr fattigare. Det svider lite men vad gör man? Nu har jag fixat allt och behöver inte gå tillbaka förrän om ca 1 år. Känns riktigt skönt! Hatar ju tandläkaren men det är ett nödvändigt ont. Va och handlade lite inför middagen ikväll så farbror Simon kommer hit. Han är ju militär och är i Sthlm inom jobbet. Det ska bli trevligt!


Nu ska jag gå o sova för jag är helt bedövad efter tandläkarebesöket och känner mej FRYSENKALL som Alexander alltid säger när han fryser. Lägga mej under täcket o bara sova. Riktigt skönt ska det bli! Så det blir inte så mycket roligare än så här. Men kanske skriver mer ikväll om jag har tid. Ha det så fint så länge och ta hand om er!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar