söndag 15 maj 2011

kompiskalas

Haha det ser ut som jag inte har nån haka. Hade inte nån bra fotodag för mitt hår blev så krulligt av duggregnet som föll när vi gick till kalaset.

Ja även denna dag var hektisk och jag har inte ens varit inne ordentligt på Facebook på hela dagen. DÅ är det heltiskt! Jag sov till 10.30 (man tackar) och sen var det brunch och sen iväg på kalas till Alexanders kompis R som hade sitt kalas på söder. Hade bestämt att lämna av honom där och sen hämta honom vid 14.30. Han var helt ok med det! Jag träffade upp K innan det och han är världens bästa orienterare i Sthlm. Visste exakt vart det låg och guidade oss en bra bit in i Skanstull och långt bort som sjutton. Jag bara hängde efter och sen kom vi fram utan problem. Tack för bra lokalsinne!



Dropade av Nutti som var utklädd till TOMTE! Men typsikt så glömde jag ta kort...Men ni har sett och lär få se mer kort på den där gamla slitna, alldeles för lilla tomtedräkten. Det var lyckat och han var supernöjd! DEt var många föräldrar som hämtade sina barn samtidigt som jag.


Jag o K fikade och sen gick vi runt på söder och promenerade. Det var uppehåll men lite kallt. K tog som vanligt 1000000 bilder men har inte fått dem än så lägger in dem när det sker :)


Sen hämtade vi Alexander och gick hem. Sebbe hade vid det laget putsat fönsterna på balkongen och det var skinande rent och fint när vi kom hem. Sen lagade vi pannbiff och potatismos och sen kom Gustav o Lova på visit och Sebbe och Gustav kollade på hockey lite medans barnen lekte och jag underhöll dem ett tag och sen sysselsatte de sej själva. Det är så kul att se dem leka och stoja. De kollade på film och så åt vi lite mackor och O´boy.


Nu ska jag kolla på filmen Exam. Sen är det sängen. Egentligen borde det vara sängen NU men det vet både ni och jag att det inte kommer att ske..

Godnatt på er raringar! Och så hoppas vi på lite finare väder i veckan!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar