torsdag 26 maj 2011

Tredje inlägget idag, Isglass och irriterande band under hakan

Alexander hatar detta "jävla" band som han MÅSTE ha under hakan :) Varje morgon styr han o ställer med bandet för att det ska sitta rätt :) Jag säger, inget band under hakan, inget cyklande. Han är också livrädd att jag ska klämma skinner när jag knäpper spännet. Inte för att det har hänt men det är väl obehagligt. Älsklingen! Isglass med bra sugrör som man kan dricka det som smält




Idag så gjorde jag glass med ekologisk jordgubbssaft som jag tänkte ge Alexander idag när vi har ätit middag. Helena hade såna där glasspinnar i plast så jag köpte det på Åhléns igår. Supersmidigt! Jag gjorde den extra stark så det inte bara smakar is. Man kan ju göra med allt möjligt. Coca cola, päronsaft osv.



Plutten blir nog glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar