söndag 8 maj 2011

Mysförmiddag med bästa familjen!

1955-burger. Så jävla grym med bacon o lite rökig smak. Kan säga att dåtidens burgare är sååå mycket godare än Big mac och co.


Nyfriserad Nutti med en tuppkam som jag o pappa genast kammade ner när vi kom hem. Annars supersöt! Vad annars??Efter klippningen så köpte vi mat från Mc Donalds och satte oss i en park och myste i solen




Världens bästa!





Far och son ritar på asfalten, kärlek!





Så här fint kan man också skriva :)





Igår när jag kom hem så slappade vi lite och sen begav vi oss för att klippa Alexander. Han var så duktig hela tiden och satt som ett ljus. Det är annat än när jag försökte klippa honom för ett par år sedan. Då var det godismutor och allt möjligt och en gång så klippte jag honom när han sov :) Alexander föddes med så mycket hår att barnmorskan när vi kom in efter lite magsmärtor till förlossning i vecka 30 sa när hon undersökte mej att det här var en bebis med jättemycket hår. Haha hon kände hans hår när hon undersökte mej :))) har aldrig sett en bebis med så mycket hår i hela mitt liv.



Men iallafall så satt vi efter klippningen ute och köpte med oss mat från Donken. Både Sebbe och jag köpte den där nya menyn de gör reklam för nu, den första hamburgaren från 1955 tror jag att det är. Rökig smak med bacon och nån god dressing. hamburgaren är stor och brödet är mums till. Och så får man en slags bbq-krydda och en påse att skaka om pommesen med. Det finns äkert fler varianter av såna där kryddor men den här var supergod! Alexander åt Happy Meal. Vi satt där länge och njöt av solen. Jag avlägsnade mej vid 13-tiden då jag började få lite panik av att jag faktiskt måste hem o sova för att orka med natten igen. Men oj, ni ska veta att det var ångest x 10000 när jag gick hem, släckte ner och kröp ner i sängen när jag helst av allt skulle vilja vara ute med min familj i solen. Ni som verkar tycka att jag är ledig så himla mycket kan ju läsa detta inlägget. Det suger ibland rejält kan jag säga! Allt har sina för och nackdelar.



Jag vaknade av att Sebbe väckte mej vid 19. Då hade jag sovit i fem timmar och var helt slut men piggade på mej när Sebbe fixat Chili con carne (stavas??) och jag powerwalkade sen till jobbet. Natten var lugn och nu är jag hemma igen och ska snart lägga mej. Inga aktiviteter idag inte! Har en natt kvar nu.


KRAM









1 kommentar: