fredag 6 maj 2011

Andra inlägget idag, Crash boom bang!


Bild lånad från Google


NEJ TACK! Men som tur var så hände inget med utsidan. Tack vare skydd!

Sådär ja, nu ska jag sova. Jag är så himla glad att min Iphone funkar som den ska nu!! tappade den i golvet med värsta braket! Skärmen klarade sej utan sprickmönster (tack o lov!!!) men jag hörde inte om någon ringde. Jag såg bara på skärmen. Sms-ljudet funkade dock. Har låtit den vila inatt o haft den avstängd och satte på den idag så nu är allt fit for fight! Som Emilia sa nåt om att den nog bara behövde vila efter att den blivit mörbultad. Det låter verkligen som om man diskuterar en människa el nåt :) Jag skrev på misn status på fb igår: "DÄÄÄR ÅKTE DEN I GOLVET!!! Pang! Fan fan fan". Alla kopplade genast ihop statusen med min Iphone haha. Det var intressant att den lilla manicken har en så framträdande roll :) Men nu är det iallafall bra med telefonen! Emilia skickade även stöttande sms och saker på sätt att testa för att få igång den som vanligt. Ja när en Iphone tappas i golvet så är det allvar!




Men nu kan jag slappna av. Allt är som det ska! Nu måste jag sova fast jag vill inte. Solen skiner och jag är sugen på en powerwalk men det får bli ikväll när jag går till jobbet. Fredagsmyset ikväll sätter käppar i hjulet på min nyttighet nu. Men kanske kan jag hålla mej. Är inte så mycket för chips och popcorn. Mer för B&J. Det ska jag äta nästa fredag. Då har jag dessutom gått av och är långledig. Sebbe och jag har kommit överens att bara äta en B&J i veckan. Det kan lätt gå utför. Iallafall för mej haha. Jag har ingen gräns. Sebbe tränar ju så mycket som för hans del skulle det inte spelat nån roll om han så smällt i sej 5 i veckan men jag ska försöka hålla mej till en.


Nu är det natta! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar