torsdag 5 maj 2011

laundry services



Igår sov jag mest och sen hämtade jag Alexander och jag hade ju lovat honom pizza så det fick det bli på ett italienskt ställe. Han var så nöjd! Jag var borta på kvällen och kom hem ganska sent men Sebbe visste om det för detta var bestämt sen länge och det var inga som helst problem. Vi myste när jag kom hem istället. Nu har jag just varit på en kort powerwalk. Va och köpte nytt tvätt och sköljmedel. Sånt älskar jag! Det blev VIA och sen Softlan Aroma Therapy Tranquility. Kanske har funnits ett tag men då har jag missat den totalt. SÅ FRUKTANSVÄRT GOD!!! Så nu går maskinen varm här hemma :) Brukar annars sköpa SKONA men det fanns bara för vittvätt kvar.


Hjälp vilket meningslöst inlägg men jag skriver ju om allt möjligt. Den här bloggen har ingen inriktning alls. Ibland är det bakning, ibland shopping, ibland familj/vänner och som i detta fallet, skölj o tvättmedel :) Jag skriver om det som är aktuellt just nu. När Alexander var liten handlade bloggen nästan bara uteslutit om min mammaledighet men sen han blivit större så vill jag fokusera lite mer på mej själv, inte bara som mamma utan även som Linda. Dels för min egen skulle men även för att inte utelämna Alexander offentligt på internet.


Jag måste köpa ny skyddsfilm till min mobil. Den jag har nu har så mycket luftbubblor och är asful! Skydd måste man ju ha så kan inte ta av den. Sebbe köpte en som hette nåt med Helcopter till sin Iphone och den filmen har visst militären. Den var svindyr så jag köpte en annan istället och det resulterar i att Sebbes mobil är jättefin medans min skärm är full med luftbubblor. Så dte blev inte så billigt för mej ändå :=) Laddade ner lite kul appar igår. Älskar att bippla med mobilen. Skulle fan inte klara mej utan den prylen. Hemskt men sant!


Nu ska jag lägga mej o titta på film. Ja jag kan faktiskt göra det med gott samvete för den här dagen är den enda dagen på veckan som är är helt ledig. Det enda dygnet som jag inte sätter min fot på jobbet. Annars är jag där ta mej tusan hela veckan! Helt sant!


Ha det så fint! Lägger in bilder från min o Kirils kväll senare

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar