lördag 7 maj 2011

Morgonmys

Bästa Nutti Ligger i sängen o funderar på om jag ska följa med killarna ut i solen eller om jag ska sova...Vill ju umgås med dem. Då kan jag sova i eftermiddag istället. Det är jättefint väder ute och på tis och ons skulle det visst bli 20-25 grader!!! Det var länge sen man såg den prognosen kan jag lova. Underbart!


Min natt gick bra och jag promenerade (powerwalkade) både dit igår kväll och hem idag på morgonen. Jätteskönt! Jag njöt av hela walken. När jag kom till en park så satt där ett gäng ungdomar som var finklädda. Jag undrade ett tag om de var uppe tidigt men så fick jag se vinflaskor och ölburkar och insåg att de aldrig gått o lagt sej. Jag blev så glad när jag såg dem. De var så glada och skrattade.

Jag log mot dem och de log tillbaka. Sen traskade jag vidare hem till min fina familj och pussades o kramades. Jag ville ligga kvar i sängen länge men de hade inte tid o lust med det så de håller på att fixa sej. Jag ska hoppa in i duschen. Det får bli sova sen ist!


KRAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar