torsdag 26 maj 2011

Andra inlägget idag, middag med K

Jag


Skrattar hela tiden
Medans Kiril tagit på sej sur-minen :)
Tur man inte är blind



Snickers-kaka och latte





Igår på kvällen så träffade jag Kiril och vi gick ut o åt middag. Jag valde plankstek (en gammal favorit) och Kiril en hamburgertallrik. Fast när han serverades sa servitören: och här kommer din soppa med sallad!? Hmmm vadå inte ha koll! Han fick dock hamburgare men hur kan man säga fel på soppa och hamburgare?? Vi åt iallafall och sen gick vi och fikade men just som jag beställt latte och kaka så säger de att de stänger kl 21.00 och då var klockan 20.30 redan. Men vi satt kvar till 21.30 som alla andra och sen gick vi. Vi promenerade hela vägen hem och vi skrattade och pratade om vartannat. Jättetrevligt!




När jag kom hem så myste jag med Sebbe och sen vaknade Alexander och kom in till oss. Han har växtvärk så var lite ledsen lille plutten..




Jag sov ganska dåligt. Man gör ofta det när man får ca 30 cm sovyta i sängen :) Alexanders ben och armar var överallt! Jag vaknade med att hans knä träffade mej rakt i pannan. Jag flyttar honom närmare Sebbe som sover gott i mitten av sängen men två sek senare så får jag ett ben över halsen. Jag överväger starkt att gå o lägga mej i Alexanders säng eller i soffan men sen lyckas jag på nåt vis somna om iallafall :)




Idag är det jättefint väder. Jag ska sätta mej på balkongen o läsa lite inredningstidningar.




Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar