söndag 18 september 2011

Andra inlägget idag, En helkul kväll!

Min outfit för kvällenKiril fixar kantarelltoast

Bloody Mary, toast, oliver och morotsstavar


Igår kväll skulle jag befunnit mej hemma hos Kiril klockan 19.30 men jag är ju tidsoptimist så jag anlände kl 20.00. Hade så dåligt samvete för jag är ALLTID sen! Jag sprang till t-banan och jag sprang när jag hade hoppat av den. Skickade samtidigt "förlåt-sms" till honom. Men han är så van vid det här laget så han hade nog räknat med det...När jag kom fram så blev jag bjuden på kantarelltoast och bloody Mary. Så sjukt gott!!! Sen drack jag vin och han drack nån vodka (ryss som han är). Vi rökte och pratade och smaskade alkohol. Supertrevligt! Men det är det allid när jag är med K. Vi har verkligen aldrig tråkigt. En mycket speciell vänskap! Vi lyssnade på musik, dansade, tog bilder och hade trevligt. Gick ut en sväng runt huset för att få frisk luft och frös sen häcken av oss så vi gick in igen. Vet inte exakt hur många bilder vi tog igår men ca 1500 tror jag. Fast det är inte så konstigt när det gäller oss så ingen av oss blev speciellt förvånad när kameran visade siffran :) Kiril lär väl tagga mej så tar dem när de kommer ut på Facebook.


Vi somnade vid 03.30. Jag sov över och det var bestämt sen innan också. Vill verkligen inte åka hem själv så sent på natten så Sebbe tyckte att det var bäst så också så han sa det redan i veckan att jag kunde ju sova kvar.


Kiril vaknade kl 08.00 och jag kom väl upp vid 09 kanske. Minns inte. Sen åt vi frukost och degade en stund i soffan och vid 10-tiden åkte jag hem. Då stack Sebbe och tränade och sen somnade jag en stund när han kom hem och han fixade kycklinggryta och väckte mej för att äta. Sen gick vi ut till lekplatsen och hängde ute ett par timmar. Jag gick en powerwalk medans killarna var på lekplastsen och där träffade de flera andra från Sashas avdelning på förskolan så det var full ös. Jag mötte upp dem 45 min senare och vi gick o köpte glass till plutten och sen gick vi hem och myste. Jag fixade med tvätten och sen badades det och vi käkade middag. Jag och plutten bakade muffins också tidigare på dagen. Bild kommer imorgon. Nu har jag nämligen kramp efter allt bloggande (2 st inlägg idag) och jag ska ansluta mej till soffan där Sebbe ligger och tittar på fotboll. Jag är inte intresserad av fotboll men ska krypa ner hos Sebbe och bara mysa. Ljusen är tända och det är städat och fint. Tvätten undanplckad och omhändertagen och nu loggar jag ut.


Kram!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar