torsdag 22 september 2011

en ny vän

Chokladmuffins toppad med krossad vit chokladTadaaa

De blev mycket mycket goda!

Men jag äter sparsamt. Är inne i en bra period nu med mycket powerwalks och bra mat. På fredag unnar jag mej istället nåt gott :)

Igår kväll träffade jag som sagt var en tjej från Nybro. Vi var på söder och fikade i Hornstull. Vi möttes upp vid 19.10 och satt kvar på fiket till 21.30 ungefär. Det var en jättetrevlig stund och tiden gick fort. Vi bor inte alls långt ifrån varandra så det kommer nog säkert bli fler fikastunder tillsammans. Och så skulle vi börja promenera tillsammans också. Jag o den här tjejen har inte umgåtts alls under Nybro-tiden. Mest sett varandra i korridoren i skolan på gymnasiet och så har vi ganska många gemensamma vänner. Men det är väldigt kul att det blev av igår. Det är ju lätt att man säger att man ska ses och höras av och så blir det inte så sen iallafall. Men tack du min nya vän för en toppenkväll med mycket skratt! Det gör vi snart om.

När jag kom hem på kvällen så slappade jag o Sebbe framför tv:n och jag tittade på Criminal Minds vid 23. Sebbe va sugen på att kolla på det också men kände att han var tvungen att gå o lägga sej. Jag var uppe och tittade och lade mej efteråt och sov som en prinsessa.

Kramis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar