måndag 19 september 2011

Kylmask och ösregn

(Näst)bästa tipset för trötta ögon! Det finns ett ännu bättre tips men det kan jag ta sen!

Dyngsur! Ja det är bara förnamnet! Ramlade just in genom dörren och det fullkomligt rinner från jackan. Jag o Nutti hade en jättetrevlig morgon och tände ljus när vi åt frulle och satt o småpratade medans doften av latte och rostat bröd fyllde köket. Var smart innan jag stack hemifrån och tog en av Sashas små strumpor och stoppade ner min kära iphone i. Gick i ca 1 timme. Ville kolla efter en ansiktsmask, en sån där som man kyler trötta ögon med. Kiril har en sån och den är helt underbar! Men typiskt nog så hade de ingen kvar på Kicks. Så jag handlade lite mat och sen take away sushi som jag redan har smällt i mej. Mycket gott! Va superhungrig efter den tuffa (och blöta) powerwalken. Nu ska jag läsa lite bloggar, Kiril ringer på lunchen så jag ska bara slappa i soffan sen och tända lite ljus och kanske kolla på en film. Vi får se :)


Ha en bra dag! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar