lördag 3 september 2011

Fredagsmys med lilla familjen




Sashis kollar popcornen
Myser med lite popcorn innan maten e klar


pappa fixar tacos


Dessert, chokladmousse

Finaste prinsen!


Efter att jag hämtat älsklingen på förskolan så gick vi med hans kompis samt kompisens mamma och köpte glass och satt på en bänk o mumsade. Killarna busade runt o jag och mamman satt o pratade. Hon är riktigt trevlig! Det var den kompisen till Alexander som vi var hemma hos och grillade en kväll förrförra veckan. Vi ska ev ses imorgon så barnen får leka.


Vi har haft en mysig kväll, trots fotbollsmatch på bästa sändningstid. Vi satt i soffan alla tre och myste och åt snacks. Jag hoppade över chipsen och åt endast moussen. Sen kollade jag o Sasha på Leila i Frankrike medans fotbollen var som allra tråkigast :) Alexander lade sej vid 22.30 ungefär men det är ju trots allt fredag. Eller VAR fredag. Nu är klockan 00.22 när jag skriver detta och det är redan lördag. Nu ska jag mysa med min darling och sen är det natti för idag. Imorgon väntar en ny dag med nya möjligheter (hjälp vilken klyscha). Jag kommer väl att vara sur som vanligt när jag stiger upp ur sängen. Har en förmåga att vara det innan jag vaknar till ordentligt men sen så blir jag glad igen :) Men vi har en osagd överenskommelse om att jag alltid har sovmorgon på helgerna.


Imorgon fyller farbror Simon (Buffy, militären haha) år. Så vi ska såklart ringa och sjunga för honom!


Kram på er alla fina läsare runt om i världen. Hoppas ni alla får en mysig helg!


Natt natt













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar