onsdag 21 september 2011

Andra inlägget idag, Mysmorgon med mitt guld


Igår efter dagis så följde Sashas kompis H med oss hem. De lekte för full och sen åt vi middag. Det blev lite busigt när de skulle äta men skötte sej ändå mycket bra :)

Idag på morgonen ringde jag dagis och sa att vi skulle komma senare pga mysmorgon. Det var regnigt ute och ingen av oss hade lust att stressa iväg så vi tände lite ljus och kröp ner under täcket som vi tagit ut i soffan. Satt och spelade Angry Birds, mumsade frukost och kollade lite Bompa. Hur mysigt som helst! Min fina skrutt! Såna här morgnar skulle man ha fler av. Förskolan vill gärna att man lämnar kl 09 för efter det börjar deras aktiviteter och de vill väl inte ha barn som ramlar in lite då och då. Men som sagt, ingen regel utan undantag! Vi begav oss sen till dagis och han vinkade glatt till mej när jag gick. Kändes mycket bra i mammahjärtat!

Idag efter dagis, om lillen har lust, så blir det nog lite bakning. Perfekt att ha med sej när vi är ute på våra långpromenader och även fika hemma såklart. Jag har lust att baka något annorlunda faktiskt. Vi får se vad det blir och OM det blir nåt bak. Beror på hur humöret e hos S.

Tack min prins för en härlig morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar