torsdag 1 september 2011

Beroende

...minuter. Ja så lång (läs kort) tid tog det från det att jag kom innanför dörren tills dess att jag satte på datorn. Sjukt jag vet! Av med skorna som blev slängda innanför dörren, tvätta händerna (som jag alltid gör så fort jag varit ute nånstans och kommer in) och av med zipjackan som blev slängd nånstans mellan hallen och sovrummet och så rakt in i cyberrymden. Det är inte sunt! Min pappa har rätt. Det ÄR väldigt mycket Twitter, H&M (haha), Facebook, SMS osv. Han frågar mej ständigt om jag inte är ute o skog o mark nånting. Jag kontrar snabbt med ifall han äter mycket fisk, att jag hört att det ska vara väldigt nyttigt (min pappa äter inte fisk) och så är diskussionen över! Lika snabbt som den började. Min rara pappa!




Klart man powerwalkar hem från jobbet en tidigt morgon! Hur pigg som helst! NOT! Jag har haft en jävla natt inatt. Va verkligen sugen på att stämpla ut och bara dra hem nånstans där vid vargtimmarna. Inte för att jag någonsin skulle göra det men i tanken liksom. Fuck, helt slut! Kiril ringde som vanligt på morgonen när jag gick hem och jag spydde galla över honom och tyckte synd om mej själv. Men det känns gutt att natten e avklarad nu. Nu kan jag slappna av och njuta av min ledighet fram tills på måndag kväll klockan 20.45. Sweet!



Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar