tisdag 13 september 2011

Lindish Lindish Lindish

Surfing in bed med påsar under ögonen. Skit samma! I brist på foton så blev det dessa som jag klickade för 2 sek sen. Färsta bilder med mysbrallor

Idag har jag Linda-dag. Hemma själv. Surfar, latar mej och pratar i telefon mest hela tiden. Dricker latte och röker nån cigarett när jag känner för det. Ute är det höst. Det blåser och jag längtar till sommaren. Som vanligt med andra ord. Ska hämta Alexander om en stund och vi ska leka med hans gamla kompis S som har bytt dagis. Ska bli trevligt!


Jag hade tänkt hoppa över powerwalken idag men begav mej ut på en 40 min walk i snabb takt. Avslutade med att springa upp och ner för trappor. Jäklar vad det kändes i rumpan! Jag var spyfärdig när jag var klar. Väl hemma så var det sit ups och "rumpträning". Sen hoppade jag in i duschen och slängde mej på sängen med en kall coca cola, helnöjd med min insats! You go Lindish!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar