torsdag 8 september 2011

egoboost

Kiril fotar och jag har inget emot det :)
Linslusen


Sasha och Kiril spelar Råttfällan


Igår sov jag hyfsat bra på dagen. Öppet fönster, regn och rena lakan. Det va skönt! Hämtade fisen på förskolan och sen kom Kiril förbi en sväng. Han åt med oss och hängde lite innan han åkte hem till sej. Pappa var och tränade så han kom hem vid 20.30 ungefär och då var Sasha fortf vaken i sin säng så de satt och konverserade ett tag innan plutten somnade. Sen var det soffhäng hela kvällen. Vi låg och slappade och käkade B&J och drack latte. Kollade på lite olika program. Sen lade sej Sebbe och jag var kvar uppe ett tag till.Kollade på Extreme Survival (tror att det hette nåt sånt). Lite underhållande program men när det var slut så kröp jag ner tätt intill Sebbe. Jag sov så himla gott, trots att jag sovit på dagen. Men man kan inte annat när man har sin fina prins!

Idag var det utflykt på dagis och vi var i mycket god tid. Vilket vi aldrig är annars. sasha oppnonerade sej lite när han skulle ha galonisar och stövlar på sej. Hatar det här med att behöva klä på en massa kläder på hösten o vintern! Tacka vet jag när det är vår och sommar och man bara kan sätta på ett par sneakers och sen direkt ut! Jävla vinterhalvår!


Jag längtar redan till nästa sommar! Inte bara för att det är bök med kläder utan för att det är så mycket mysigare på våren och sommaren. Fast visst är det mysigt att stänga in sej med levande ljus och allt det där. Men det är ju så lång tid det är mörkt ute. Hade kunnat vara 2 månader med snö och allt men sen kan det fan vara bra. Jäkla vargavintrar vi haft de senaste två åren! Ööööö nu får jag sluta vara så negativ :) Jag hoppar powerwalken idag. Jag har gått mycket nu sista tiden och jag går ju 80 min per dag när jag jobbar och jag har ju hela helgen farmför mej så idag kostar jag på mej att bara vara hemma. Tvättar gör jag också nu. Så skönt med sköljmedelsdoften som möter en i hallen när jag kom från dagis.


Enda lediga dagen den här veckan. Nu ska jag bara vara och inte göra nåt alls! Kolla på en film i sängen under täcket.


Kramar






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar