fredag 30 september 2011

TGIF

TGIF :) Ja för er som jobbar mån-fre kanske haha. Själv har jag hela helgen framför mej med jobb fr, lö och sö. Men det går det med såklart! Det måste det ju göra. Solken skiner och det är varmt o skönt ute. Har just kommit hem fr förskolan där jag hämtat hem lilla skrotet och nu ska vi ladda upp för fredagsmys. Men först lite middag såklart. Sen kommer pappa hem och vi hinner hänga alla tre fram tills kl 20 då jag tyvärr måste bege mej. Det är det som suger mest, att behöva gå iväg en fredagkväll. Men så fort man har gjort första natten så går helgen ganska fort. Iallafall på måndagen så konstaterar jag det. På fredagkvällen? Njaaaa :)


Ha nu en underbar helg så bloggar jag så gott det går i helgen. Kram på er och va rädda om er och varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar