torsdag 15 september 2011

Vila i frid Micaela...

Sådär ja...nu ligger jag i sängen och kan inte sova. Finemang! NOT! Har en natt kvar så det är bäst att jag somnar omgående! Solen skiner och det blir man ju så pigg o glad av men just nu så skulle jag behöva regn o rusk utanför :) Då kan man sova lite lättare. Haha aldrig är man nöjd. Har ingen bild att bjuda på idag. Igår inhandlade jag kläder till Alexander. En dyr historia men det var ju roligt också. Han växer så fort och allt behöver köpas samtidigt. Skalbyxor, fleecejacka, mössa samt ett flertal byxor. Tro det eller ej men det blev inte POP den här gången. Han har redan en pop skaljacka som han kan ha. Skalbyxorna kom från bl a Helly Hansen. Såg en grym t-shirt från Cheap Monday som han ska få. Men känns ju lite sådär att köpa nya t-shirts nu...Jag tänkte isåfall köpa en till mej och en till Alexander :) Så kan vi se likadana ut :)



Lattemaskinen på Seven Eleven va trasig idag. Jag blev irriterad för jag har fått det som rutin när jag går hem på morgnarna när jag jobbat. Kiril hade ringt mej på morgonen som han brukar men jag hade inte hört det, så både latten och samtalet uteblev men han ringde upp en stund senare så vi pratade tills jag va nästan hemma. Skyndade mej hem men killarna hade gått redan. Jag tror att de hade bråttom idag för Sebbe svarade inte när jag ringde. Mina prinsar! Jag ska avsluta inlägget och ringa Sebbes jobb och prata lite och sen ska jag sova. Ikväll har vi lite på schemat, jag o den lille mannen som ska bli supermysigt! Sen jobbar jag bara nu inatt också innan jag blir långledig. Längtar efter att vara ledig nu.






Igår läste jag på en blogg jag följer att en mamma tvingats lämna sin 5-åriga dotter. Det är så tragiskt. Det va väntat men ack så ledsamt. När jag läser det senaste inlägget om att himlen nu fått ännu en ängel frös mitt hjärta till is när jag var på jobbet!!! Vila i frid Micaela...






Ta hand om er, Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar