fredag 23 september 2011

heldag

Här poserar jag på K:s jobb innan det e dags för lunchMums!!!!!!!


Fina Kiril ser sur ut


Jag


Idag lucnhade jag igen med Kiril. Vi gick till vårt sushiställe vid hans jobb på Kungsholmen. Det var soligt och härligt väder så jag valde klänning idag. Blåsigt som tusan men med lite spray så gick det bra :)


Efter vår lunch så åkte jag till t-centralen och mötte upp min underbara fina barndomsvän Anna V. Vi shoppade och länge och sen gick vi o fikade med hennes bror J som kom var här också. J och Anna ska springa Lidingöloppet imorgon så det var därför de var här. Vi fikade och hade det så himla mysigt! Jag saknar verkligen Anna och man blir aldrig mätt på henne. Fina fina!!! Tyvärr så tog jag inga kort på Anna och J. Hur fan tänkte jag där? Men vi satt och pratade och hade så trevligt så jag hade inte mobilen i tankarna alls. Jag ska hålla alla tummar och tår för att det ska gå bra för syskonen imorgon när de ska springa.


Sen köpte jag en present till svärmor som fyller 65 år den 2 oktober. Men vi ska fira henne här i Sthlm imorgon. Sanna och Simon kommer också upp hit idag men ska sova på Östermalm i en lägenhet så vi möts upp alla imorgon och firar världens bästa svärmor. Ska bli mycket trevligt! Berättar mer om det senare.


Jag åkte sen till dagis och hämtade min prins. Vi åkte och handlade fredagsmys, rullade ner alla persiennerna, tände ljus och myste i soffan med Angry Birds och tv. SÅÅÅÅ MYSIGT!!! Pappa är med Sanna och Simon o tittar på KFF som spelar ikväll. Så jag i lillplutten har har haft det gosgos! Han ligger nu i sin säng och håller på att somna. Sebbe kommer hem sen så ska mysa med honom. Jag hamnade här :) Men ska logga ut nu och lägga mej i soffan.


Kram o trevlig fredag!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar