lördag 3 september 2011

mysdag på 4-H

Korvar på grillning pappa


Sasha och pappa äter och njuter


lekplatsen var en klar favvo


Idag har vi varit ute i solen och haft det jättemysigt! Vi mötte upp Sashas kompis B och hans pappa och sen begav vi oss till 4 H-gården som ligger en bit härifrån. Det var mycket folk där som tittade på djuren och lekte vid lekplatsen intill. Efter mycket lek o stoj där så gick vi till grillplasten och köpte korvar med bröd som vi grillade själva. Köpte läsk och glass och LOKA. Vi satte oss på en av bänkarna och åt och pratade. Sen tittade vi in till alla djuren och försökte klappa dem men de höll sej undan mestadels. Men killarna lekte och hade superkul! Sen tillbaka till lekplatsen och sen vände vi hemåt efter nästan 4 timmar. Vi gick förbi vattnet och jag överväger starkt att ta en hård och snabb powerwalk och sen avsluta med att plumsa i vattnet. Det var faktiskt ganska varmt fortfarande så jag är sugen men det kan ju hinna ändras många gånger innan jag ens kommer iväg :)


Nu är iallafall pappa och tränar. Jag och Alexander är hemma och tar det lugnt. Laddar inför köp av lördagsgodis. Ikväll står pappa för maten :) Får se vad det blir för nåt. Nu har jag en 4-åring som drar mej i armen och vill köpa gooooodis. Bäst att logga ut så det blir tyst i huset :)


Kram så länge!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar