onsdag 21 september 2011

lunch med Kiril

Best friends






Idag åt jag lunch med Kiril. Det var lika trevligt som vanligt. Jag valde lax med stuvad potatis, Kiril valde Wallenbergare. Sen var jag kvar en stund på hans jobb och pratade lite strunt. Begav mej sen hemåt i regnvädret. Tänkte hämta Alexander på dagis innan jag åkte hem men var inte säker på ifall han sov middag (som jag inte vill att han ska göra!!!!) så jag åkte hem och nu sitter jag o uppdaterar er lite. Ska göra mej en varm o krämig latte. Känner mej frusen som sjutton! Min skinnjacka var helt genomblöt när jag kom hem så den hänger på tork nu. Sitter i min morgonrock och huttrar.



Ikväll ska jag träffa en tjej från Nybro som jag mötte här i Stlm i våras. Vi gick på samma gymnasium och stötte på varandra av en slump och bestämde att vi skulle ta en fika nån gång. Det brukar ju ofta bli att man bara säger det men nu blir det faktiskt av på riktigt. Ska bli jättetrevligt!






Nu vankas det latteejj



KRAM






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar