fredag 16 september 2011

Fredagsgott

Pappas fredagspåse som han kom hem med nu. Härliga fredag!! Samt en film vi ska se senare ikväll. Just nu är det Djungelboken på Bolibompa :)



När jag kom hem idag på morgonen så började jag med att städa. Pratade med Emilia (Leila) ett bra dag. Sen ringde Kiril och sen lade jag mej för att sova ett par timmar innan det var dags att hämta hem min lille plutt från förskolan. Nu är jag ledig i 10 nätter vilket känns underbart skönt!



För en liten stund sen kom pappa hem med en härlig fredagspåse som vi ska njuta av nu. Ska bli så mysigt att ligga i soffan med mina prinsar! Älskar detta! Nu får ni också ha en härlig fredagskväll! Jag ska logga ut härifrån nu, för jag ska gå o mysa med min fina lilla familj. Och jag tillägnar en stor tanke till lilla Alva, 5 år som "miste" sin mamma Micaela i onsdags. För henne är det ingen rolig fredag och en mycket tung tid följer för dem. Tänder självklart ljus för M! Om ni är intresserade av M:s blogg så finns hennes berättelse på http://www.paheligmark.wordpress.com Jag lovar att ni inte kommer lämna bloggen oberörda. Har följt den länge och det känns verkligen tungt även om jag inte kände M personligen. Men hon skriver på ett så bra och fängslande sätt och den kärlek hon spred (och fortf sprider från där hon är, till sitt barn) är enorm. Vilken människa!






Va rädda om varandra! Livet är så skört!! KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar