tisdag 20 september 2011

tönt-inlägg från min sida









Nu börjar det nog bli tjatigt att höra om mina morgon-powerwalks så jag ska bespara er det :)


Sitter nu och leker med en ny app jag hittade, jättetöntigt, jag vet! Har inte så mycket för mej idag som ni märker. Men det är kul det med:) Helena och Kiril ringde förut så slog ihjäl ett par timmar. Har käkat lunch och nu sitter jag här. Ska hämta tidigare på dagis idag tänkte jag. Lite kvalitetstid med min fina prins. Pappa var på derbyt igår kväll (DIF-AIK). DIF vann. Bra eller dåligt? Ingen aning! Men pappsen hade en kul kväll med sina kompisar. När han kom hem så softade vi o soffan, tittade på Breaking News och slöade.


Funderar på vad vi ska äta ikväll. Sånt är inget kul! När jag var lite o mamma sa: hmm vad ska vi äta ikväll. Då sa jag till henne: men hur svårt kan det vara? Det finns ju hur mycket som helst att välja mellan. Nu vet jag vad hon menade! Sasha är inte så kräsen tack o lov. Han har enbred favoritlista. Jag vill äta sushi men det åt jag igår. Köttbullar och potatis? Lax? Potatisgratäng? Köttgryta? (dåligt alt)MC DONALDS ??? Scnitzel? Ja jag har ingen aning! Vi får se vad det blir.


Vilka "problem" vi har egentligen. Usch, det finns de som inte vet när de får mat nästa gång. Mår illa bara jag tänker på hur vi tänker (iallafall jag i detta fallet).


Nu ska jag återgå iallafall, ha en finfin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar