söndag 4 september 2011

Lördagen

Sebbe fixade fläskfilé, pommes och bea-sås + gelé och gurka igår kväll. Riktigt gott! Tack darling!Igår var även jag o Alexander och handlade lite och så fick jag syn på den här godbiten (bilden nedan) som jag inte smakat. Äter ju inte så mycket sånt här längre men tänkte att det ju ändå va lördag och allt. Den var riktigt god! Det är smak av honung och chili. Sån god kombo. Sebbe och Sasha tyckte att den var på tok för stark. Nutten fick till och med dricka efteråt. Jag däremot tyckte att det kunde vara ännu mer chili i :) Kort occh gott, vi hade en mysigt kväll och klockan 20 var det en film: Kärlekens Val med Campbell Scott (godis!!) och Julia Roberts. En gammal film om en kille som har leukemi och Julia ska assistera honom. Mycket tårar men väldigt bra. En gång för många år sedan så hurde jag o Anna Valbäck den här i gamla goda Pukeberg :) Det var alltså mycket länge sedan. Så det var nostalgiskt. Efter filmen så var det CSI-maraton för CSI fyller 10 år. Från klockan 21-05.15 tror jag att det var. Sebbe tyckte att det var lite synd att man inte kan sitta uppe en hel natt och bara titta på dem, avsnitt efter avsnitt men det funkar ju inte när man har små barn. Man kan ju inte ligga sova på dagarna. Men vi kollade på 5 eller 6 st innan vi lade oss. Hade en supermysig kväll. Lite Ben & Jerrys plockade Sebbe fram på natt-timmarna och lite kaffe :)

Detta var lördagskvällen det. Fast det blev inget dopp för mej. Det kallnade på i luften så jag skippade det. Likaså powerwalken. Hade en vilodag istället.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar