måndag 5 september 2011

Balkonghäng

Sashis gömmer sej bakom blommorna.

Är vaken en snabbis och tänkte hälsa på er. Jag har sovit sedan Sebbe och Sasha åkte på morgonen. Till jobb och dagis. Igår kväll åt vi middag på balkongen. Jätteskönt! Sebbe hade lagat spaghetti bolognese. Mumsigt mumsigt!


Jag börjar min jobbperidod nu så idag händer inte mycket alls. Jag har ätit lunch och så ringde Kiril på sin lunch så vi åt o pratade men nu är det done talking för min del. har ingen lust att sova men behöver det faktiskt.


Dagis stänger tidigt idag för pedagogerna har APT-möte så jag måste ställa klockan.


Hoppas att det blir en bra vecka. För mej handlar det mest om jobb men det ska nog gå bra ändå. Hinner ju med att mysa med mina killar ändå eftersom jag har nattjobb och ledig ons och tors. Kanske skriver mer innan jag drar iväg ikväll annars kanske jag bloggar från mobilen.


KRAMAR till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar