torsdag 29 september 2011

Hemma idag med

Idag är det hemmadag igen, mest för att inte gå till dagis för tidigt. Jag kom upp lite tidigare än igår men kan inte klaga på 8.20 med en 4-åring i huset :) Vi har ätit frulle och nu leker Sasha med bussen och jag hamnade här. Idag tänkte jag att vi skulle ta vagnen och gå ut på powerwalk. Gick aldrig igår så idag skulle det sitta fint. Sebbe ska vabba imorgon och då kan jag ta en walk på förmiddagen innan jag ska sova inför min jobbnatt.


Pratade med Helena och vi ska ta en latte senare idag och gå till lekplatsen (om Sashis orkar, men han är så mycket piggare idag). Annars händer det inte så mycket. Jag ska läsa ifatt lite bloggar som jag inte läst på några dagar och så ska jag fixa och dona lite här hemma. Jag blir så rastlös av att bara vara hemma hela dagarna. Tror att det skulle göra nutten gott att komma ut en stund sen. Han är också raslös nu märker man.


Tyvärr så ska Sebbe som sagt var spela match idag med så han kommer sent. Tror matchen börjar kl 20. Men men, vi får ses när han kommer hem istället.


Vi hörs senare under dagen, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar