onsdag 31 augusti 2011

wok



Wok alltså, det var ett tag sen, detta lagade jag för ett par dagar sen men lade aldrig in nån bild. Mycket mycket dumt och mycket mycket mumsigt!




Inatt väntar jobb, men det är bara en natt så det ska jag nog överleva! Ska powerwalka för det är så skönt att få ett mellanläage mellan hemma-jobb på nåt sätt. En fin överGÅNG hihi.




Vädret idag är fint men jag har ändå inte varit ute än. Sebbe lämnade på dagis så jag kunde sova på morgonen. Jag ska vila lite till nu och sen hämta Alexander. Han var trött igår när jag hämtade honom så det blev inget "hitta på nåt" igår eftermiddag som jag hade planerat. Men istället så bäddade vi ner oss i soffan och tittade på barnprogram efter middagen. Alexander är väldigt omhändertagande så han han skulle stoppa om mej i soffan med täcke och kuddar och det tog ca 30 min :) Det skulle puffas upp kuddar, täcket låg snett och så skulle jag få ligga på hans lilla arm. Sen bytte han ställning, täcket åkte av och han skulle fixa om. Sådär höll han på :) Lilla grynet!




Nu är det bäst att jag loggar ut så jag hinner vila en stund innan det är dags att hämta fisen.




KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar