onsdag 17 november 2010

3 nätters ledigt och Nutti har med sej kompis från dagis

Gått av mina två första nattpass. Skönt att de är avklarade. Det var lugnt på jobbet båda nätterna (peppar peppar). Har kollat på desperate Housewifes och 2 avsnitt av Top Model med Kiril. Den stackaren har varut förbjuden att kolla på dem utan mej. Han har snällt väntat i 2 veckor :) men nu är vi update igen.
Jag ska snart hämta Alexander och hans kompis S från dagis. Hon ska följa med oss hem och de två ska få leka. Vi ska också göra pannkakor och det ska bli mysigt. Det e första gången som han har hem en kompis från dagis. Lilla Nutti börjar bli så stor!
Nu är det kallt ute (hatar). Natten till tisdagen började det frysa på rejält och nu håller det i sej. Hörde av en kollega att det ska bli en ännu kallare vinter än förra året (!!!). Hoppas INTE!!
Nu ska jag gå o fixa lite med tvätten och sen hämta busungarna :) Jag kommer kanske in här ikväll och skriver mer. Min lilla pappa kommer från Kalmar imorgon o stannar tills söndag. jag har tagit föräldraledigt på fredag natt och det är sååååå härligt! 3 nätters ledighet och bara 2 nätter på helgen. Jag vill ju vara med lilla pappa när han är här. Sebbe skulle ut på galej igen på fredag så det passar bra så får jag egentid med pappa. Vi ska gå ut och äta på kvällen. På dagen (fredag) kommer Gustav hit innan han börjar jobba. Han jobbar kväll och börjar inte förrän kl 15. På lördagen hoppas vi att Lova kan hänga med oss men det beror på för det är inte Gustavs vecka. Jag måste sova lite på lördagen eftersom jag jobbar natten sen. På söndagen ville Sebbe ta med sin svärfar och Nutti till Armémuséet. Det kommer pappa tycka är jättekul!
Ikväll ska jobbet gå ut och äta och underhållas på Golden Hits. Alla ska dit och vi har blivit bjudna av jobbet. Vi har 1000 kr per person som ska spenderas. Men vi ni vad? Jag ska inte med! har ingen som helst lust. Vill bara vara hemma! Så jag tackade mej redan fr början. De tycker jag är astråkig o de tjatar hela tiden på mej men jag ändrar mej inte. Vet inte varför jag inte vill gå men det känns bra att stanna hemma. Jag är helt nökd med mitt beslut :) Men hoppas de får kul! De skulle skicka fyllekort och samtal till mej så jag får inet glömma att sätta på ljuslöst innan jag lägger mej haha. Jävla idioter!
Nu avslutar jag men ses nog ikväll. KRAM PÅ ER!

1 kommentar:

  1. ojoj. Ta hem kompisar! Han börjar bli stor lilla "Nutti".
    Men du, lite kyla är ju bara härligt. Det gäller bara att klä sig rätt.
    PUSS

    SvaraRadera